Dortmund päihitti tulevan valmentajansa joukkueen – eteni Saksan cupin välieriin
Kuva: Getty Images
Dortmund kaatoi tiistai-iltana Saksan cupin puolivälierässä Mönchengladbachin maalein 1-0. Vauhdikkaan ottelun voittomaali syntyi reilun tunnin pelin jälkeen, kun Jadon Sancho upotti illan ainokaisen vastahyökkäyksestä.
Otteluun toi erityislatausta se, että Mönchengladbach kertoi helmikuussa päävalmentajansa Marco Rosen siirtyvän ensi kaudeksi Dortmundin peräsimeen. Ilmoituksen jälkeen Mönchengladbach on hävinnyt kaikki neljä pelaamaansa ottelua. Dortmund on vastaavasti voittanut kaikki ottelunsa kyseisen uutisen jälkeen. Se pelaa tämän vielä kevään kesken kauden vetovastuun ottaneen Edin Terzicin alaisuudessa.
Dortmund eteni tiistaina ensimmäisenä joukkueena cupin välieriin. Tiistaina ohjelmassa ollut ottelu Regensburgin ja Werder Bremenin välillä peruttiin kotijoukkueen koronavirustartuntojen vuoksi.
Keskiviikkona pelataan kaksi muuta puolivälierää, kun sensaatiojoukkue RW Essen isännöi Holstein Kieliä ja RB Leipzig kohtaa Wolfsburgin. Molemmat ottelut ovat katsottavissa Elisa Viihde Viaplayssa.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle