Saksan erotuomarijohtaja kritisoi MM-erotuomareita
Kuva: Getty Images
Saksan erotuomarijohtaja Herbert Fandel ei ollut kovinkaan innoissaan MM-lopputurnauksen erotuomaritoiminnasta kokonaisuutena.
Saksan pääsarjojen erotuomaritapaamisessa puhunut Fandel otti selkeäsanaisesti kantaa MM-kisoihin.
– Erotuomareiden toiminta ei ollut tyydyttävää, Fandel latasi Sport1:n mukaan.
Fandel ihmetteli ennen kaikkea yleistä tapaa antaa pelin jatkua, jos rikkeestä oli pientäkään epäselvyyttä. Kaikkineen erotuomarilinjasta oli hänen mukaansa punainen lanka kadoksissa.
– Mistä se johtui, sitä en pysty sanomaan. Pitäisi alkaa spekuloimaan ja sitä en halua tehdä.
FiFAn käskystä tai ohjeistuksesta Fandel ei usko asian johtuneen.
– Tunnen [FIFAn erotuomarijohtaja] Massimo Bussaccan henkilökohtaisesti ja hän on kunnian mies.
LUE MYÖS:
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille
- Ranskan avoimiin uusi valtias