Niko Kovac ei säästellyt: ”Voimme yhtä hyvin lähteä kotiin”
Kuva: Getty Images
Kroatian päävalmentaja Niko Kovac ei ollut alkuunkaan tyytyväinen erotuomariratkaisuihin MM-avauksessa Brasiliaa vastaan. Kovac ei ollut mielipiteineen suinkaan yksin, mutta laukoi ajatuksensa oikeudenjakaja Yuichi Nishimuran päätöksistä harvinaisen suoraan.
– Jos MM-lopputurnaus aloitetaan tällä tavalla, voimme antaa koko asian yhtä hyvin olla ja lähteä kotiin, Kovac paukutti BBC:n mukaan.
– Puhutaan respectista, tämä ei ollut sitä – Kroatia ei saanut sitä.
Kovacia korpesi ennen kaikkea Brasilian voittomaaliin johtanut rangaistuspotkutuomio.
– Jos se oli rankkari, meidän ei ole järkeä enää pelata jalkapalloa. Pelataan mieluummin koripalloa, se oli häpeällistä.
LUE MYÖS:
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille