Didier Deschamps myönsi tappion: “Saksa pelasi parhaalla tasollaan”
Kuva: Getty Images
Ranskan päävalmentaja Didier Deschamps ei lähtenyt selittelylinjalle MM-puolivälierässä Saksalle kärsityn 0-1-tappion jälkeen, vaan myönsi suoraan voiton menneen oikealle joukkueelle.
Deschamps antoi täyden tunnustuksen vastustajan esitykselle.
– Saksalla oli enemmän kokemusta kuin meillä. Siihen emme pystyneet vastaamaan, Deschamps sanoi ARD:n haastattelussa.
– Saksa piti johdostaan hyvin kiinni ja pelasi parhaalla tasollaan.
LUE MYÖS:
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille
- Ranskan avoimiin uusi valtias
- Leijonat finaalijahtiin lauantaina