Manchester City jämähti tasapeliin
Manchester Cityn peli tökkii edelleen, kun se jäi tasapeliin viikonlopun Valioliigakierroksella.
Voitot ovat karttaneet Cityä viime aikoina eikä viikonloppu tuonut tilanteeseen helpotusta. City jäi Crystal Palacen vieraana 2-2-tasapeliin. City on voittanut kuudesta edellisestä liigaottelustaan vain yhden. Kaikki kisat mukaan lukien yhdeksästä pelistä on vain yksi voitto.
Arsenal ei kyennyt käyttämään tilaisuutta hyväkseen, sillä se jäi tasapeliin Fulhamin vieraana. Evertonin ja Liverpoolin välinen Merseysiden derby puolestaan jouduttiin siirtämään.
Chelsea nousi kahden maalin takaa Tottenhamin ohi voittaen 4-3. Samalla se vankisti asemiaan sarjakakkosena. Manchester Unitedin kurssi ei ota kääntyäkseen valmentajanvaihdoksesta huolimatta, kun se hävisi kotonaan Nottinghamille kotonaan 2-3.
Viaplay esittää kaikki Valioliigan ottelut suorina lähetyksinä.
Viikonloppuna voittoihin ylsivät myös Bournemouth, Aston Villa ja Brentford.
LUE MYÖS:
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille