Joachim Löw: ”Brasilia ei tiennyt enää mitä tehdä”
Kuva: Getty Images
Saksan päävalmentaja Joachim Löw oli syystä ylpeä joukkueensa esityksestä tiistaisessa MM-välierässä Brasilian jäätyä täysin alakynteen ja kärsittyä 1-7-tappion.
Löwin mukaan alku oli tärkeää ottaa rauhallisesti ja selkeästi ja sen jälkeen Saksa iski.
– Brasilia oli shokissa maalien jälkeen, sitä he eivät osanneet odottaa. Heidän puolustuksensa ei ollu järjestyksessä, Löw sanoi ZDF:lle ottelun jälkeen.
– He eivät enää tienneet mitä tehdä.
MM-maaliennätyksen tehnyt Miroslav Klose sai Löwin erityisonnittelut.
– Olen todella iloinen Miron puolesta, saavutus on häneltä aivan mahtava.
Samalla Löw kuitenkin muistutti, että koko joukkueen on pidettävä jalat maassa.
– Nyt tämä jatkuu, pieni nöyryys tekee nyt myös hyvää. Emme halua että meitä yliarvostetaan.
LUE MYÖS:
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille