Brasilian kapteeni murheellisena: “Emme ansainneet tällaista lopetusta”
Kuva: Getty Images
Brasilian kisat päättyivät pettymykseen, kun isäntäjoukkue joutui tyytymään neljänteen sijaan. Brasilian kapteeni Thiago Silva oli luonnollisesti allapäin pronssiottelun jälkeen.
Silvan mukaan joukkue olisi ansainnut paremman lopetuksen turnaukselle.
– Olemme turhautuneita. Unelmoimme tästä hetkestä. Sain tuskin unta viime yönä ja sitten tällainen päätös. Emme ansainneet tällaista lopetusta. Ikävä kyllä tämä on jalkapalloa, Silva harmitteli TV Globolle.
– Meidän täytyy pyytää anteeksi niille, jotka kannustivat meitä Saksaa ja Hollantia vastaan. He buuasivat meille lopussa, mutta se on täysin normaalia, sillä heilläkin on tunteet. On suuri pettymys mennä kotiin ja sanoa perheelle, ettet onnistunut. Se on vaikeaa, Silva purki tuntojaan.
LUE MYÖS:
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille
- Ranskan avoimiin uusi valtias