JYP saa vahvistuksen Pohjois-Amerikasta! – ”Minulla on kirkas henkilökohtainen tavoite”
Hyökkääjä Julius Nättinen palaa JYPin paitaan SM-liigaan kolmivuotisella sopimuksella.
NHL-seura Anaheim Ducks oli asettanut suomalaislupauksensa siirtolistalle.
Nättinen kertoi JYPin nettisivuilla, että hän haluaa menestyä JYPin kanssa Suomessa sekä Euroopassa.
– Minulla on kirkas henkilökohtainen tavoite palata kansainvälisille kentille menestyvänä ja iskukykyisenä pelaajana. Uskon, että JYP ja kotoinen Liigamme on minulle juuri nyt se oikea paikka kehittyä.
21-vuotias Nättinen vietti Pohjois-Amerikassa kolme kautta. Vielä viime kaudella suomalaishyökkääjä kiekkoili AHL:ssä. NHL:ssä hän ei päässyt pelaamaan otteluakaan.
Julius Nättinen palaa JYPiin! 


Anaheim Ducksin toisen kierroksen varaus @nttinen on solminut kolmen vuoden sopimuksen kasvattajaseuransa kanssa!
Lue lisää: jypliiga.fi
#JYPliiga #JuliusNättinen #Liiga #CHLfi #ChampionsGoBeyond #seonsiison #Jyväskylä
Anaheim Ducksin toisen kierroksen varaus @nttinen on solminut kolmen vuoden sopimuksen kasvattajaseuransa kanssa!
Lue lisää: jypliiga.fi
#JYPliiga #JuliusNättinen #Liiga #CHLfi #ChampionsGoBeyond #seonsiison #Jyväskylä
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
