Tottenham väisti luodin
Englannin Valioliiga päättyi sunnuntaina. Viimeisen ottelupäivän suurin kilpailullinen huomio kohdistui West Hamin ja Tottenhamin väliseen taisteluun sarjapaikasta. West Ham voitti omassa ottelussaan Leedsin puhtaasti 3-0, mutta tämä jäi laihaksi lohduksi. Samaan aikaan Tottenham nimittäin voitti Evertonin 1-0 ja säilytti sarjapaikkansa.
Jo mestaruutensa varmistanut Arsenal päätti kautensa voittoon Crystal Palacesta. Kakkoseksi sijoittunut Manchester City sen sijaan hävisi viimeisen pelinsä. Sarjan kolmanneksi tuli Manchester United, joka palaa ensi kauden Mestarien liigaan. Mestarien liigaan pääsivät myös sarjanelonen Aston Villa sekä Liverpool.
Kierros oli myös suurten jäähyväisten aikaa. Liverpoolin legendaksi noussut Mo Salah sanoi hyvästit Anfieldille, samoin joukkueen luottopelaajiin vuosia kuulunut Andy Robinson. Manchester Cityn menestysmanageri Pep Guardiola hyvästeli oman kotiyleisönsä, joten muutamaa todella isoa nimeä ei tulevalla kaudella Valioliigakentillä nähdä.
LUE MYÖS:
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille