Tottenham solmi kaksi tärkeää jatkosopimusta
Kuva: Getty Images
Valioliiga-seura Tottenham solmi kahden avainpelaajansa kanssa jatkosopimukset.
MM-kisoissa Etelä-Korean paidassa vakuuttanut Son Heung-min solmi lontoolaisseuran kanssa viisivuotisen jatkosopimuksen. 26-vuotias laitahyökkääjä tuli seuraan kesällä 2015, jonka jälkeen hän on paukuttanut 47 maalia 140 ottelussa.
Spurs kiinnitti myös toisen laitapelaajansa, kun Erik Lamela solmi vuoteen 2022 kestävän diilin seuran kanssa. Niin ikään 26-vuotias Lamela on edustanut Tottenhamia Sonia pari vuotta kauemmin. Argentiinalainen on viimeistellyt seuralle 23 maalia 154 ottelussa.
LUE MYÖS:
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille
- Ranskan avoimiin uusi valtias