Stanley Cup -sankari toipunut pelikuntoon – ”Tämä on ollut pitkä vuosi”
Kuva: Getty Images
Viime kevään Stanley Cup -voittajajoukkueen St. Louis Bluesin yksi suurimmista sankareista, Vladimir Tarasenko, on viimein toipunut pelikuntoon. Eri asia tietysti on, milloin Tarasenkon taituruutta nähdään seuraavan kerran kaukalossa.
– On ollut aika kovaa olla pelaamatta koko vuoden, mutta on ollut hienoa nähdä, miten hyvin ja miten hyvää jääkiekkoa joukkue on pelannut koko kauden, Tarasenko sanoi NHL:n verkkosivuilla.
Tarasenko loukkasi olkapäänsä viime lokakuussa. Ilman tähteäänkin St. Louis on pelannut vahvan kauden: joukkue on Keskisen divisioonan kärjessä ja valmis puolustamaan mestaruuttaan, mikäli kausi vielä jatkuu.
– Tämä on ollut pitkä vuosi, mutta jääkiekko jatkuu jonain päivänä ja me pelaajat odotamme sitä päivää, Tarasenko sanoi.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle