Seuralegenda uhmakkaana: ”Liverpool on ansainnut oikeuden olla pelätty”
Kuva: Getty Images
Entinen Liverpool-kapteeni Steven Gerrard pitää englantilaisseuraa tämän kauden Mestarien liigan neljästä jäljellä olevasta seurasta vahvimpana.
Jürgen Kloppin miehistö jyräsi puolivälierissä Valioliiga-mestari Manchester Cityn yhteismaalein 5-1. Välierissä vastaan asettuu AS Roma. Toisessa parissa kohtaavat keskiviikkona Bayern München. Vuonna 2005 Mestarien liigan Liverpoolin kapteenina voittaneen Gerrardin mielestä 33 maalia tämän kauden Mestarien liigassa tehnyt Pool on välieränelikon pelätyin joukkue.
– Mielestäni Liverpool on ansainnut oikeuden olla pelätty. Neljästä jäljellä olevasta joukkueesta Liverpool oli se, jota kukaan ei halunnut kohdata, koska he ovat erittäin vaikea joukkue pysäyttää, Gerrard kommentoi Roma TV:lle.
Tiistaina Anfieldilla pelattavassa ensimmäisessä osaottelussa AS Roman suurin haaste on Gerrardin mukaan pysyä mukana Liverpoolin kovassa tempossa.
– Uskon Liverpoolin tulevan peliin nopealla tempolla ja yrittävän pelata sellaisella nopeudella, joka pakottaa Roman pois mukavuusalueeltaan.
– Kahden ottelun sarjassa tarvitaan myös pientä onnea. Ensimmäinen osa-ottelun on mielestäni tärkeämpi. Kun Liverpool pääsee johtoon, he ovat todella hyviä. Roman täytyy yrittää pysyä mukana toista osa-ottelua silmällä pitäen, Gerrard analysoi.
Liverpool – AS Roma ottelu nähdään suorana lähetyksenä Viasat Jalkapallo -kanavalla ja Viaplay-suoratoistopalvelussa. Lähetys alkaa studio-osuudella klo 21.00.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle