San Antonion supertähti dominoi
NBA:n puolivälierissä San Antonio Spurs meni otteluvoitoin 3-2 johtoon Minnesotaa vastaan. Ottelun suurimpana tähtenä hääräsi San Antonion kohuttu ja kehuttu ranskalaistähti Victor Wembanyama. Tuttavallisesti ”Wembyksi” jenkkimediassa nimetty hujoppi teki ottelussa 27 pistettä ja nappasi peräti 17 levypalloa. Tähden esityksen innoittamana San Antonio otti selvän 126-97 voiton.
Edellisessä joukkueiden kohtaamisessa Wembanyama oli otsikoissa muista syistä. Hän löi kyynärpäällään vastustajaa kasvoihin ja lensi ulos jo ottelun alussa. Lisäsanktioita ei kuitenkaan annettu ja ranskalainen sai pelata viidennessä ottelussa.
NBA:n välieriin ovat jo selvinneet New York ja toistaiseksi puhtaalla pelillä etenevä hallitseva mestari Oklahoma City. Sarjat Detroit-Cleveland sekä San Antonio-Minnesota ovat yhä kesken.
LUE MYÖS:
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille