”Nyt on lorvittu ihan tarpeeksi” – Huuhkajahyökkääjä odottaa pääsyä taas tositoimiin
Huuhkajien hyökkääjä Rasmus Karjalainen oli keväällä pääsemässä parhaaseen vauhtiinsa Hollannissa, kun korona katkaisi kauden kuin seinään.
Karjalainen myöntää, että kauden päättyminen kesken harmitti pitkään etenkin omalta kohdalta.
– Olin juuri saanut taisteltua itselleni ykköshyökkääjän paikan joukkueessa, ja avauspaikka olisi ollut suurella todennäköisyydellä minun myös kauden ratkaisuotteluissa, mutta toisin kävi, Karjalainen kertoo Palloliiton verkkosivuilla.
Hollannissa kauden loppu peruttiin kokonaan ja taukoa tositoimista on ollut nyt jo lähes neljä kuukautta. Ensi viikon alussa Karjalainen pääsee kuitenkin taas vauhtiin Fortuna Sittardin aloittaessa valmistautumisen tulevaan kauteen.
– Nyt on lorvittu ihan tarpeeksi, kiva päästä taas tositoimiin, Karjalainen kertoo.
LUE MYÖS:
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille