Näin Huuhkaja-maalivahti kommentoi tekemäänsä maalia – ”Kävin sanomassa sorry”
Kuva: Juha Tamminen
Huuhkajien kolmosveskari Jesse Joronen onnistui lauantaina erinomaisen harvinaisessa tempussa. Englannin kakkosliigan Stevenagessa torjuva Joronen nimittäin täräytti pallon Wycomben maaliin oman rangaistusalueensa rajalta!
Mitä ihmettä oikein tapahtui?
– Se meni ihan vahingossa, Joronen myhäilee sivustomme haastattelussa.
– Tuli vastustajan läpisyöttöyritys, johon vetäisin lujaa vastapalloon omalta kuudeltatoista. Oli myötätuuli, ja pallo lensi vähän oudosti. Pallo sitten pomppasi ennen vastustajan veskaria ja hän haroi tyhjää.
Kävitkö kuittaamassa tilanteesta vastustajan maalivahdille Matt Ingramille?
– Kävin sanomassa pelin jälkeen, että sorry. Toivoisin itse samassa tilanteessa samaa kollegalta.
– Siitä, että tuli kolme pistettä, en ole tietenkään pahoillani.
Stevenage kuittasi pelistä täydet pisteet maalein 2-1. Pisteet olivat arvokkaat, sillä Stevage on 24 joukkueen League 2:ssa vasta sijalla 20.
Jesse Joronen toimii jatkossa sivustomme jalkapalloasiantuntijana.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle