Lewis Hamilton ja Nico Rosberg kohtasivat yllättäen – ei radalla, vaan joenrannalla
Kuva: Getty Images
Lewis Hamilton ja Nico Rosberg eivät viime Formula 1 –kauden jälkeen olleet ensimmäisinä lähettämässä joulukortteja toisilleen, mutta pahimmat särmät suhteesta tuntuvat hioutuneen Rosbergin lopettamisen myötä.
Rosberg myönsi jo aiemmin, että hänen aiemmat arvionsa siitä, ettei halua tavata Hamiltonia enää koskaan saattoivat olla vähän liioiteltuja ja nyt Hamilton paljasti kaksikon itse asiassa tavanneenkin kertaalleen viime kauden jälkeen.
Ympäristö oli hiukan yllättäväkin.
– Olin juoksemassa Lontoosta, ympäri Thamesin rantaa. Yhtäkkiä huomasin jonkun juoksevan takanani, käännyin ympäri – ja siinä oli Nico. Puhuimme lyhyesti, mutta se oli toistaiseksi ainoa kohtaamisemme, Hamilton kertoi BILDin mukaan.
Hamiltonilta kysyttiin myös, kumpi juoksi kovempaa ja englantilainen vastasi virnistäen.
– Nico – se minun pitää lopulta myöntää.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle