Nico Rosbergilta vihdoin tunnustus Lewis Hamiltonille: ”Hän on yksi kaikkien aikojen parhaista”
Kuva: Getty Images
Nico Rosbergin ja Lewis Hamiltonin välit Mercedeksellä vaihtelivat viileästä jääkylmään, eikä kova kilpakaksikko juuri kehuja toisiinsa tuhlannut.
Rosbergin jätettyä kilparadat viime kauden jälkeen on tunnelma ainakin hänen osaltaan hiukan lauhtunut.
– Formula 1:ssä on kuljettajia, jotka olivat minua lahjakkaampia. Ehkä myös tallikaverini [Hamilton]. Hän on yksi kaikkien aikojen parhaista kuljettajista ja uskomaton vastustaja, Rosberg kertoi Googlen haastattelussa.
Viime kauden jälkeen Rosberg julisti, ettei enää milloinkaan halua olla lähemmissä tekemisissä Hamiltonin kanssa, mutta on nyt liennyttänyt kantaansa tämänkin suhteen.
– En tiennyt miksi niin ei olisi voinut olla. Nyt on kuitenkin mennyt vasta neljä kuukautta, Rosberg jätti ovea raolleen.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle