Joachim Löw: ”Olen pahoillani Neymarin puolesta”
Kuva: Getty Images
Saksan päävalmentaja Joachim Löw antaa myötätuntonsa Neymarille ja Brasilian joukkueelle.
Brasilian ykköspelaaja Neymar on illan pelistä sivusta selkävamman takia. Ykköstoppari Thiago Silva puolestaan missaa ottelun pelikiellon takia.
– Ainahan sitä haluaa nähdä parhaat pelaajat kentällä MM-kisoissa, ja pelaajat haluavat aina myös mitata taitonsa parhaita vastaan. On vahinko, että Brasilialta puuttuu kaksi parasta pelaajaa. Olen kuitenkin varma, että he pystyvät paikkaamaan poissaolot, Löw sanoo Fifan verkkosivuilla.
– Olen pahoillani Neymarin puolesta. Hän on uskomaton pelaaja. On valitettavaa hänen, hänen joukkueensa ja koko maan puolesta, että hän ei pelaa ottelussa. Toivon, että Neymar kuntoutuu hyvin ja pelaa jalkapalloa taas mahdollisimman pian, Löw totesi.
Saksa ja Brasilia kohtaavat tiistai-iltana MM-kisojen välieräkamppailussa.
LUE MYÖS:
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille