”Haluan tappaa jonkun kehässä” – nyrkkeilyn maailmanmestari kohahdutti lausunnollaan
Kuva: Getty Images
Nyrkkeily on kovaa urheilua, jossa on totuttu myös koviin puheisiin. WBC:n raskaan sarjan hallitseva mestari Deontay Wilder ylitti nyt kuitenkin kaikki rajat lausunnoillaan.
Viime aikoinakin useampi nyrkkeilijä on menehtynyt joko suoranaisesti tai välillisesti kehässä saamiinsa vammoihin. Wilder olisi omien sanojensa mukaan mieluusti kasvattamassa listaa.
– Haluan saada yhden hengen cv:seeni, todellakin haluan, Wilder julisti radio-ohjelma ”The Breakfast Clubissa”.
– Eli ”The Bronze Bomber” [Wilderin lempinimi] haluaa. Sanon ihmisille että kehässä ollessani olen The Bronze Bomber ja hänen kanssaan kaikki on sairasta. En itse asiassa välitä, kaikki minussa muuttuu. En ole hermostunut, en pelkää, minulla ei ole perhosia vatsassa enkä tunne mitään sitä toista kohtaan, jota vastaan taistelen.
Wilderin kommentit on tuomittu laajasti nyrkkeilymaailmassa tuoreeltaan.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle