Fanien suosikki jättää hyvästit – maalikuningas pois rivistä
Kuva: Juha Tamminen
Viime Veikkausliigakauden toinen maalikuninkaista, Ariel ”Tuco” Ngueukam ei ole enää viihdyttämässä Veikkausliigafaneja – ei ainakaan SJK:n riveissä. Tucon sopimus päättyi Seinäjoella eikä hän jatka seurassa.
Kokenut, 33 vuotta täyttänyt, Tuco nousi kahdella SJK-jaksollaan seuran legendojen joukkoon. Hän pelasi seurassa 133 ottelua ja teki niissä peleissä 36 maalia. SJK:lle hän oli mukana voittamassa Suomen cupia ja Suomen mestaruutta.
Viime kaudella hän oli yksi avaintekijöistä SJK:n palattua mitalikantaan ja euro-peleihin. Tähän vaikutti vahvasti Tucon iskemät 14 maalia, joilla hän lopulta jakoi maalikuninkuuden Interin Benjamin Källmanin kanssa.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle