UFC-superottelu edessä taas kesällä – Conor McGregor ja Dustin Poirier kohtaamassa kolmannen kerran
Kuva: Getty Images
Conor McGregorin paluu UFC-kehään ei ole sujunut aivan irlantilaisen odotusten mukaisesti. Periksi hän ei kuitenkaan anna ja suunnitelmat ovat jo pitkällä tulevassa kesässä – ja ottelemisessa.
McGregor kukisti Dustin Poirierin kaksikon ensimmäisessä kohtaamisessa syksyllä 2014, mutta osat vaihtuivat tämän vuoden tammikuussa Poirierin voittaessa. Voitot ovat siis 1-1 ja UFC -pomo Dana Whiten mukaan kumpikin janoaa ”ratkaisevaa” kolmatta kohtaamista.
– Molemmat haluavat sitä ja kun on kaksi kaveria, jotka kummatkin haluavat trilogiaa niin kovin kuin nuo kaksi, me yritämme järjestää sen. Se tulee järjestymään tänä kesänä, White vakuutti ESPN:lle.
Whiten mukaan erityisesti McGregor ei malta odottaa päästäkseen maksamaan potut pottuina.
– Hänellä on suorastaan pakkomielle uusinnasta nyt ja hän haluaa päästä ottelemaan, White sanoi.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle