Tutkapari taas yhdessä! Keke Armstrong palaa Valioliigaan
Kuva: Juha Tamminen
Arvokisojen tietojen mukaan Viasat on tehnyt kovan luokan värväyksen omaan jalkapallotiimiinsä. Keith ”Keke” Armstrong tekee paluun studiotehtäviin – tämä tarkoittaa sitä, että yksi Suomen kautta aikojen suosituimmista studiopareista, Armstrong ja Pasi Rautiainen, palaavat jälleen parivaljakoksi. Kaksikko muistetaan erityisesti MTV:n Mestarien liigan ja Valioliigan lähetyksistä muutama vuosi sitten.
Viasatin jalkapallotuottaja Antti Salo ei ota suoraan kantaa Armstrongin paluuseen.
– Viasatin eri alustoilla on tarjolla jalkapalloa enemmän kuin koskaan aiemmin. Se tarkoittaa, että kovia tekijöitä tarvitaan tiimiin mukaan, Salo sanoo.
– Jos yksi näistä tulokkaista olisi sitten Keith Armstrong, ei se kuulostaisi mitenkään pahalta, Salo hymyilee.
Viasatin jalkapallotarjonta kattaa useita Euroopan sarjoja, helmenä Englannin Valioliiga. Lisäksi Viafree -kanava tulee näyttämään Huuhkajien Nations League -ottelut ja muuta Nations League maajoukkuejalkapalloa voi myös seurata eri Viasatin kanavilta.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle