Pasi Rautiainen Valioliigan perjantaipeleistä: ”Pelaajille ihan parasta, voi käydä teatterissa!”
Kuva: Juha Tamminen
Pasi Rautiainen iloitsee Valioliiga-kierrosten venyttämisestä perjantaille – myös pelaajien puolesta.
– Sen muistaa omista peliajoista [kuvassa], että perjantaipelithän olivat pelaajan kannalta ihan parasta. Iltavalaistus, lauantaiaamuna palauttavat treenit, ja jos se peli on mennyt pirun hyvin, niin kuin nyt ManU:n jätkillä [2-0-voitto Southamptonista], niin lauantain palauttavien treenien jälkeen on koko sunnuntai vapaata!
– Ja sehän antaa mahdollisuuden, että lauantai-iltana voi vähän käydä teatterissa, elokuvissa tai jossain muissa kivoissa paikoissa, studioilopilleri myhäili lauantaina Viasatilla.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle