”Katsotaan mitä seura tekee” – Slaven Bilic odottaa jo lähtöpasseja West Hamista?
Kuva: Getty Images
West Hamin lauantainen 1-4-tappio Liverpoolille merkitsee sitä, että lontoolaisseura on vain pisteen putoamisviivan yläpuolella Valioliigassa.
Manageri Slaven Bilic ei peitellyt tilanteen vakavuutta tappion jälkeen ja rivien välistä saattoi lukea, että kroaatti ei suoranaisesti yllättyisi mahdollisista potkuistaan.
– Paine kasvaa ottelu ottelulta ja tällä hetkellä se on iso, Bilic myönsi BBC Sportille.
– Katsotaan mitä seura tekee. En tunne itseäni murtuneeksi mieheksi, mutta toisaalta tilanne West Hamissa ei ole hyvä ja seura on jokaisen yksilön yläpuolella.
Bilic painotti että hänellä ei ole mitään hankaluuksia seurajohdon kanssa sinänsä.
– En pysty sanomaan mitään negatiivista [omistajista]. He ovat olleet hyvin kannustavia, erittäin hyviä minulle kahden ja puolen kauteni aikana. Tilanne on kuitenkin hyvin hankala.
LUE MYÖS:
- Shokkikäänne: Patrik Laine osana NHL:n isoa skandaalia
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle