Käsipallon naisten SM-sarjan jatkosarjat käyntiin viikonloppuna
Kuva: Juha Tamminen
Käsipallon naisten SM-sarjan runkosarja saatiin päätökseen keskiviikkona 31.1. ja jännitys kaudella 2017-18 tiivistyy entisestään jatkosarjojen alkaessa jo tänä viikonloppuna. Runkosarjassakin pelattavaa riitti loppuun saakka BK-46:n varmistettua ylemmän jatkosarjan paikkansa vasta keskiviikon kierroksella.
Sarja jakautuu nyt ylempään ja alempaan jatkosarjaan, joissa kummassakin pelaa neljä joukkuetta. Jatkosarjoissa pelataan kaksinkertainen sarja ja pisteet runkosarjakohtaamisista lasketaan mukaan. Ylemmän jatkosarjan kaksi parasta pääsee suoraan välieriin, kun ylemmän jatkosarjan kaksi muuta joukkuetta sekä alemman jatkosarjan kaksi parasta jatkavat puolivälierillä.
Ylempään jatkosarjaan lähdetään puhtaalla pelillä runkosarjan selvittäneen hallitsevan mestarin Dickenin johdolla. Alemmassa jatkosarjassa KyIF:lla on puolestaan maksimilähtöpisteet. Molempien jatkosarjojen avausottelut pelataan perjantaina 2.2. ja lauantaina 3.2.
Lähtötilanteet jatkosarjoihin sekä otteluohjelmat naisten SM-sarjan verkkosivuilla.
SM-sarjan sarjajärjestelmään täältä.
LUE MYÖS:
- Kanavoi sisäinen petosi Beazt Fight -ennakkokatsauksella
- Kalle Palander täräyttää: kaksi etua ottelussa Aleksi Valavuorta vastaan
- Aleksi Valavuori: huima paljastus kohutun nyrkkeilyottelun alla!
- Tanskan supermies harvinaiseen kerhoon
- Huuhkajille selkäsauna Saksassa
- Maailmanmestaruus Suomeen!
- Leijonat finaaliin – Kanada kaatui mahtiesityksellä
- PSG uusi mestaruutensa
- Sveitsi palautti Norjan maan pinnalle
- Carolina finaaliin – Montreal lomille